Äntligen är det dags för Piteå Summergames!!!
Hoppas alla spelare är taggade till tänderna för nu kör vi!
WOOOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Att tänka på.......
Det kommer vara skapligt mycket trafik och kanske brist på parkeringar. Så kom iväg i god tid så ni hinner till samlingen som är 30 minuter innan varje matchstart.
Fyll på med vätska, energi och ett gott humör mellan matcherna.
Fredag den 26/6 kl. 20:05 startar paraden genom stan.
Vårt lag samlas kl. 19:45 vid boulebanorna på norrstrand. Samma samlingsplats för hämtning av era guldgossar efter paraden cirka kl. 21
Pojkarna skall ha matchkläder på sig!
Efter turneringen håller vi ett träningsuppehåll och startar om igen den 20/7
Ett Två Tre gååå PIF!!!!!
Hälsar /
Lagledare Sofia och tränarna