Stort tack för den första delen av fotbollssäsongen! Det har varit fantastiskt roligt att se så många tjejer börja spela fotboll med oss. Nu tar vi ett välförtjänt sommaruppehåll och återkommer med kallelse inför återstart i början av augusti.
Vi kommer att delta i Blikk-cupen (29 augusti). Sista anmälningsdag är 11 augusti, så vi kommer skicka ut en separat kallelse framgent för detta så vi vet hur många lag vi ska anmäla.
Vi ser fram emot en rolig och spännande höst tillsammans!
Mvh
Ledarna